NYT JA TÄSSÄ!- kokonaisvaltainen elämäntapamuutosvalmennus

Saanko esitellä uuden lempiharrastuksesi, josta et jää pois minkään tekosyyn varjolla?
Saavut innolla yhteisiin tapaamisiimme, koska me pidetään hauskaa ja muutetaan sinunkin vointisi paremmaksi. PYSYVÄSTI. Elämäntapamuutoksen aika on NYT JA TÄSSÄ!

Valmennuksessa elämäntapoja muutetaan yksi kerrallaan. Tämä takaa PYSYVÄT muutokset, vaikka tuloksia tuleekin hitaasti eikä saman tien. Ajatukset suunnataan siihen, että elämästä voit alkaa nauttia NYT JA TÄSSÄ eikä sitku olet laihtunut.

RYHMÄVALMENNUS JA VERKKOVALMENNUS YHDESSÄ PAKETISSA Valmennus kestää vuoden ja on yhdistelmä pienryhmävalmennusta sekä verkkovalmennusta.

  • 26 tunnin pituista ryhmätapaamista
  • Kaksi hyvinvointiviikonloppua, kesto á 4 tuntia.
    • Ensimmäisen viikonlopun aiheena on tavoite ja suunnitelmat tavoitteen saavuttamiseen.
    • Toisen viikonlopun aiheena on Rakastu ruokaan. Viikonlopun aikana laaditaan useamman viikon helposti muokattavissa oleva ruokalista, kaupassa käymistä helpottava ostoslista ja keittiössä vietetyn ajan vähentäminen sekä helppojen ja nopeiden epäterveellisten ruokavalintojen korvaaminen. Ja saat varmasti motivaatiota myös keittiön järjestykseen laittamiseen!
  • Tavoitteeni- työkirja
  • viikottainen live-motivaatiotapaaminen netissä
  • Valmennuksen aluksi Firstbeat- hyvinvointianalyysi (jos sinulle on hiljattain tehty Firstbeat- hyvinvointianalyysi, tehdään valmennukseen kuuluva mittaus myöhemmin valmennuksen kuluessa)
  • Verkkovalmennussovellus:
    • lataat puhelimeesi Syke-App:n, missä valmennus tapahtuu.
    • Näet siis suoraan puhelimeltasi (tai toki myös koneelta) päivittäiset tehtävät liittyen ravintoon, liikuntaan, motivaatioon, stressinhallintaan, uneen…
    • Saat uusista tehtävistä ja materiaaleista myös Push- ilmoituksen puhelimeesi
    • saat vinkkejä uusien tapojen omaksumiseen
    • pystyt helposti seuraamaan kehitystäsi, fiilistäsi ja untasi
    • löydät yhdestä paikasta ravintosuunnitelmasi, treeniohjelmasi, treenivideot
    • voit ottaa helposti yhteyttä minuun
    • erilaisia haasteita liikuntaan, ruokailuihin, mielen hallintaan, stressinhallintaan ja lepoon liittyen
    • Tsemppiviestit
    • Reseptejä
  • 5, 10, 15, 30 ja 60 minuutin pituisia treenivideoita
  • harjoitusohjelmat kotiin ja halutessasi myös kuntosalille
  • ruokapäiväkirja- analyysit ja uusien ruokailutottumusten opettelu
  • Kannustava, oivaltava vertaistuki
  • Minä valmentajanasi olen tavoitettavissasi helposti koko valmennuksen ajan, mitä mieleesi juolahtaakaan valmennukseen liittyen
  • Suljettu FB- ryhmä: keskustelua, vertaistukea, lisävinkkejä
  • Mahdollisuus yksilötapaamiseen etuhintaan 40 €/kerta

EKSTRANA 28.2.2019 mennessä ilmoittautuneille 5 kpl 4 tunnin viikonlopputapaamisia kaupan päälle! Viikonlopputapaamisissa liikutaan yhdessä ja käsitellään yhdessä sovittuja aiheita vielä vähän syvemmin.

Kymmenelle ensimmäiselle ilmoittautujalle lasinen Tee-/vesipullo kaupan päälle! (arvo 29,90 €)

100 % TAVOITETAKUU!

Uskon itse 150 %:sti siihen, että onnistut toteuttamaan elämäntapamuutoksen valmennuksessani pysyvästi.
Haluan työssäni auttaa niitä, jotka ovat itseni tavoin epäonnistuneet toistuvasti elämäntapamuutoksen toteuttamisessa.

Lähdin opiskelemaan elämäntapamuutosta, koska en löytänyt sellaista valmennusta, joka oikeasti ratkaisisi ongelmani. Siitä syntyi idea niin laajasta valmennuskokonaisuudesta, että se varmasti ratkaisee elämäntapamuutoksen toteuttamisongelman.

Vaikka valmennuksen sisältö on laaja, on se myös yksinkertainen ja helppo toteuttaa kiireisessäkin arjessa. Yleensähän ongelmana ei ole tiedon puute vaan tiedon vieminen ja soveltaminen omaan, kiireiseen arkeen.

Tavoitteeni on auttaa ylipainoisia saavuttamaan ihannepaino pysyvästi!

Valmennus on vuoden pituinen, koska uusien tapojen oppiminen vie aikaa. Lisäksi uudet tavat saattavat kuitenkin ajan kanssa unohtua, jos niitä ei toisteta tarpeeksi pitkään. Vaikka ne aluksi tuntuisivatkin olevan jo täysin juurtuneita arkeesi.

Valmennustapaamisissa opettelemme asioita, jotka voit ottaa helposti käyttöön samantien omassa elämässäsi.
Lisäksi saat päivittäin tehtäviä, jotka lisäävät hyvinvointiasi ja auttavat sinua oppimaan uusia elämäntapoja.

Tehtävät eivät vie sinulta liikaa aikaa, koska tiedän kyllä elämäsi olevan muutenkin kiireistä.
Tavoitteena on tehdä elämäntapamuutoksen tekemisestä sinulle mahdollisimman helppo ja vähän aikaa vievä!

Ja kaiken lisäksi, annan sinulle 100 %:n tavoitetakuun!

Jos et vuoden pituisen valmennuksen aikana saavuta asettamaasi tavoitetta, tarjoan sinulle toisen vuoden valmennusta veloituksetta! 

VUODEN PITUINEN VALMENNUS ALKAA RYHMÄN MUODOSTUTTUA.

HINTA 2600 €.
Osamaksumahdollisuus.

Ryhmätapaamisten ajankohdat:
Maanantaisin tai keskiviikkoisin

  • klo 7.00-8.00
  • klo 18.30-19.30

Valmennuksen palaset:

 Elämäntapamuutos ei ole parin kuukauden tai vuodenkaan kuuri vaan tarkoitus on opetella uusia tapoja, jotka pysyvät koko loppuelämäsi!

 

Ensimmäisenä kuntoon laitetaan UNI! Valmennuksen tavoitteena on päästä eroon unenpuutteesta sekä sen hyvinvointia ja painonhallintaa haittaavista vaikutuksista.

Ei ruuan punnitsemista tai kalorien laskentaa. Ei ruokavalio- ohjeistusta eikä tiukkoja kieltoja. Syöt samaa ruokaa kuin perheesi ja käytät vähemmän aikaa keittiössä. Ei repsahduksia ja hanskojen tiskiin heittämistä!

Pienetkin muutokset aktiivisuudessa ovat painonpudotuksen kannalta todella suuria. Aineenvaihdunta kiihtyy aina liikkuessamme. Valmennuksessa saat helppoja työkaluja aktiivisuuden lisäämiseen.

Luin kerran henkilöstä, joka oli vuoden aikana laihtunut 15 kg pelkästään istumista vähentämällä! Tietenkin hän oli tehnyt myös muita muutoksia elämässään, koska ihan pienenpienen muutoksen tekeminen aiheuttaa positiivisen lumipalloefektin: alat kuin itsestään tehdä parempia valintoja muutenkin!

 Liikunnan määrää lisätään valmennuksessa kuntotasosi perusteella. Tulet huomaamaan, että liikunta on kivaa, ei mitään pakkopullaa! Selkeä suunnitelma ja lyhyet treenivideot ja liikunnalliset haasteet helpottavat elämääsi

 Aina vain väsyttää? Sohva kutsuu liikaa?
Muutokset valmennuksessa tehdään hitaasti ja elämääsi sopivalla tahdilla. Kohta huomaat, että olet muuttunut pirteämmäksi ja energisemmäksi!

Tiedätkö, että se joka makaa eniten, lepää vähiten. 

Stressi LIHOTTAA. Valmennuksessa opit paljon pieniä harjoituksia, joilla lasket stressitasoasi päivän aikanakin. Usein tehdään ratkaiseva virhe siinä, että kun pitäisi höllätä ja painaa vähän jarrua miettimällä, mitä kuormittavia stressitekijöitä voisi elämästä sillä hetkellä karsia, tehdäänkin päinvastoin ja lisätään kuormitusta vähentämällä nukkumista, syömällä epäterveellisesti ja lisäämällä nautintoaineiden käyttöä eli kulutetaan voimavaroja vielä lisää.

Kun nukut riittävästi ja osaat hallita stressiä, onnistut todennäköisemmin painonhallinnassa.

Osaatko hellittää ja ottaa aikaa itsellesi? Jos ajattelet aina vain muiden hyvinvointia ja tehtävälistan suorittamista, olet jatkuvassa stressitilassa. Valmennuksessa opit ottamaan omia hetkiä ja tiedätkö, pienetkin omat hetket saavat aikaan suuria muutoksia!

Kärsitkö motivaation puutteesta tai siitä, että motivaatiosi hiipuu ennen kuin pääset tavoitteeseesi? Tavoitteen puute aiheuttaa motivaation laantumista ja jos sinulla ei ole tavoite selkeä itsellesikään, mitä sitten tavoittelet? Jos tavoittelet epämääräisesti vain painonpudotusta, saat varmasti tavoitella sitä loppuelämäsi! Vain lopettamalla laihdutuksen, pysyvä painonpudotus on mahdollinen!

Venyttelyohjeet ovat monen mielestä liian hankalia ja kehonhuolto jää helposti, koska sen tärkeyttä ei oikein ymmärretä. Hiljalleen kehonhuoltokin tulee pysyväksi osaksi elämääsi ja huomaat erilaisten kolotusten vähenevän. Eikä tarvitse mennä solmuun eikä tehdä pitkiä venyttelytuokioita.

Painonhallinta ja elämäntapamuutos lähtevät korvien välistä. Niin se vain on. Monet ovat tosi hyviä pudottamaan painoaan, mutta jos noudatat jotain tiettyä ohjetta tietyn aikaa tai siihen saakka, kun kyllästyt, et muuta oikeasti elämäntapojasi, niitä tapoja, jotka ovat saattaneet sinut siihen tilaan/painoon, mistä haluaisit eroon. Eli päivittäin toistamiesi tekojen tulee muuttua, jotta olosi oikeasti kohenee pysyvästi. Tämä tarkoittaa tapojen muuttamista AJATUKSEN KANSSA. Valmennus sisältää paljon myös psyykkisen valmennuksen tehtäviä, joiden avulla muutat ajatusmaailmaasi, uskomuksiasi ja suhtautumistasi itseesi ja elämääsi positiivisemmiksi ja tavoitettasi kohti vieviksi. Psyykkisen valmennuksen työkalut ovat HOT-menetelmään (hyväksymis- ja omistautumisterapia) perustuvia. Ajatteletpa, että onnistut tai epäonnistut, olet aina oikeassa! Jos takanasi on yksi tai useampi epäonnistunut laihdutusyritys, saatat alitajuisesti olla siinä uskomuksessa, että seuraavatkaan yritykset eivät tule onnistumaan. Muutetaan se uskomus, sillä kyllä sinä pystyt! Paras aika aloittaa on NYT JA TÄSSÄ! Syötkö tunteisiin: iloon, suruun, stressiin, väsyneenä, turhautuneena, tylsistyneenä, kun on ollut kiireinen päivä ja tarvitset palkinnon? Tunnesyömisen käsittely ja taltuttaminen kuuluvat myös valmennuksen sisältöön.

Mielialasi paranee aivan varmasi, kun alat keskittyä positiivisiin asioihin. Liikunta, oikeanlainen ravinto, uni sekä rentoutumisharjoitukset ovat myös tärkeitä mielialan parantajia.

 Kyllä! Olen itse ollut todella sokeririippuvainen, joten uskallan luvata sinulle, että jatkossa ajatuksesi eivät enää pyöri joka päivä herkkujen ympärillä ja pystyt välttämään pakkomielteen käydä herkkuostoksilla töiden jälkeen. Koska minäkin pystyn!

 Mieti, jos opettelisit vaikka yhden uuden tavan viikossa. Vuoden aikana oppisit jo 52 uutta tapaa. Uskotko, että tuo määrä muuttaa jo elämääsi ja hyvinvointiasi aika paljon? Valmennuksen tavoitteena on, että opit koko ajan uusia tapoja, jotka vievät sinua kohti tavoitteitasi.

 Samassa tilanteessa olevat ihmiset, yhteinen tavoite muuttaa omaa elämää paremmaksi. Kannustus, yhteiset oivallukset ja ideat, uudet ystävät, ymmärrys. Ryhmät ovat n. 6 hengen kokoisia. Tässä porukassa korostetaan onnistumisia ja opitaan myös asiaan kuuluvista takapakeista. Tässä porukassa sinun ei tarvitse toteuttaa elämäntapamuutostasi yksin puurtamalla. Yhdessä se on paljon helpompaa. Yhteinen taakka ON helpompi kantaa. Saat ryhmän ihmisistä paljon virtaa. Saat apua muilta ja saat iloa myös päästessäsi auttamaan kaveria.

Valmennus aloitetaan Firstbeat-mittauksella, joka kertoo kuntotasosi, onko liikkumisesi kuntotasoosi sopivaa, miten palauttavaa yöunesi on ja löytyykö myös päivistäsi palauttavia hetkiä. Lisäksi se auttaa sinua tunnistamaan ja taltuttamaan stressiä. Kuntotason selvittäminen valmennuksen aluksi auttaa minua laatimaan sinulle juuri sinulle sopivan harjoitusohjelman, joka ei rasita sinua liikaa. Verkkovalmennussovellukseen pääset kirjaamaan fiiliksesi, pitämään kirjaa unestasi, tekemään päivittäisiä tehtäviä, kirjoittamaan muistiinpanoja, kirjaamaan mittanauhan sekä vaa’an kertomia tuloksia ja seuraamaan edistymistäsi. Näen omasta näkymästäni, miten aktiivisesti suoritat tehtäviä, joten olet valmennuksessa myös ”tilivelvollinen” tekemisistäsi.

SAAVUTA TAVOITTEESI, PYSYVÄSTI!

Mutta kun sinulla ei ole aikaa?
Tiedätkö, jokainen meistä käyttää aikansa siihen, mihin haluaa käyttää aikansa. Siihen, mikä on itse kullekin tärkeää. Rakkaat läheiset ovat tärkeitä ja menevät usein oman hyvinvoinnin edelle, mutta tiedätkös, myös rakkaasi voivat paremmin, jos sinä voit paremmin! Elämäntavat tarttuvat ja samoin positiivisempi mieliala ja ilmapiiri!

Ota NYT JA TÄSSÄ aikaa itsellesi ja tälle valmennukselle ja kohta huomaat, että sinulla jostain syystä onkin paljon enemmän aikaa kuin aiemmin, koska olet energisempi, teet itsellesi mieluisampia asioita, koska jaksat etkä ole enää jämähtänyt sohvalle telkkaria tuijottamaan. Lisäksi tutustut uusiin ihmisiin ja saat ehkä jopa uusia ystäviä!

ILMOITTAUDU JONOTUSLISTALLE! Valmennus alkaa, kun kuuden hengen ryhmä on kasassa!

Mainokset

Muutu energiseksi, nuku hyvin, pääse eroon stressistä ja sokeririippuvuudesta, saavuta pysyvät muutokset.

%d bloggers like this: